Tutkit sulle!

Täna ma vihastasin kolme asja peale:

1) Eile helistati mulle Kilroy Travelist ja pakuti, et nad panevad mu 31. augustiks Helsingi-Vancouveri flexible flighti järjekorda, et see oleks ainult 940 eurot! - arvestades sellega, et siin paar nädalat tagasi öeldi, et odavaim lend oleks 200 eurot kallim, siis olin järsku õnnelikki, isegi kui see viimanegi mulle praeguste täiesti negatiivsete bilansside valgusel astronoomiline summa tundub. Kuigi see järjekorras olemine võib vabalt seda tähendada, et ei vea, on see siiski mingi lühiajaline väljavaade, eksole? Lubati kohe kinnitav email saata ja puha. Täna postkasti avades aga polnud sest emailist haisugi. Lihtsalt närvi ajab, kui sind on ninapidi veetud ja ikka sina oled see, kes peab jälgi ajama hakkama, et mis siis ikkagi juhtus...

2) Ootasin huviga, millal selle semestri viimased hinded online õppesüsteemi üles pandud saavad. Täna huvi pärast tsekkasin ja leidsin, et ohoo - ongi enne juunit asjaga ühele poole saadud. Lähemal vaatamisel selgus huvitav tõsiasi, et üheksast kursuse läbinust olid kõik täpselt 5-palli skaalal "3" saanud. Seda pole alates jaanuarist 2004, kui ma siinses süsteemis sees olen, kordagi näinud, et kogu kursus võrdselt keskmine oleks. Varieerumist on alati. Uudishimu kasvas ja sama õppejõu teist kursust ning selle tulemusi vaadates selgus, et ka seal olid kõik kaheksa inimest võrdselt "3" vääriliseks tunnistatud. Paratamatult tekivad mingid kahtlased mõtted, eksole. Kuna mulle tundus, et niisama kobisemist on niigi siin maailmas liiga palju, siis jagasin oma "avastust" ka kursusekaaslastega. Ma arvan et esiteks siinne hindamissüsteem ikka liipab kõvasti ühte jalga, sest mis iganes kursusega on tegu, õppejõud lõppkokkuvõttes lihtsalt nimetavad hinde, mis otse registrisse läheb, ja mingit tagasisidet pole kellelgi kohustus anda (olen saanud, kui ekstra seda õppejõu käest küsima olen läinud). Nii olemegi olukorras, kus mingit kontrolli ei ole, et hindamine on adekvaatne, ja suht tõenäoline, et mõni vastutustundetum õppejõud ei viitsi õpilaste kirjatöödele ehk isegi pilku peale visata. Mis sellesse konkreetsesse kursusesse ja õppejõudu puutub, siis kursakaaslastega mõtlesime, et selle õppejõu õpetamismeetodeid kasutades oleks äärmiselt tore isegi klassis vegeteerida ja selle eest veel palkagi saada - ei ühtegi ettevalmistatud loengut, viska vaid ettekannete ja esseede teemade nimekiri (ilmselt aastaid kasutuses olnud) ette ja lase tudengitel endil igal kokkusaamisel kaastudengitele "asja" õpetada. Kes kurat teab, millest ja kuidas.
Mu üleskutse juurde tagasi tulles - eks näeb siis, kas ka kursakaaslaste arvates on tegu kummalise ja uurimist vajava kokkusattumisega, või peetakse mind lõpuks lihtsalt paranoikuks, kel midagi paremat teha pole, kui keset suve inimesi närvi ajada :D

3) "Tallink" teeb tünga. Sellest sain juba ammu aru, et laevafirmadele on minu magistritööle kaasaaitamine täiesti ükskõik - emaili teel ühendust võttes saab lihtsalt "delete" nuppu vajutada ja tigupostkasti puhul võib selle ebameeldiva kirja ju ka kenasti prügikasti poetada, eks. Justkui ma siis oleks midagi nii ebameeldivat küsinud. Ma pigem usun, et keegi ei viitsi tegeleda asjaga, millest kellelegi pole võibolla konkreetset tööülesannet tehtud. "Tallinki" pressiesindaja aga vastas nii lahkesti, et juba homse päeva jooksul leitakse minu küsimustele vastused ja võetakse ühendust. Tutkit! Vot ajab närvi, kui lubatakse, aga ei tehta.

Aga vastukaaluks oli mul eile äärmiselt tore ja edukas päev - sain tuttavaks mitmete siinsete toredate eestlastega ja koguni neli intervjuud ühe päevaga tehtud. Super! :)

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!