Võit on minu!

Selline olek, et tehke mis tahate ja jätke mind rahule. Mitte miski enam ei kõiguta. Täna on tõesti kõigest suht ükskõik. Nii et kui Jörg oli viivu mu kõrval seisnud, oma pikkuse tõttu tegelikult lausa kükitanud, ja mina ikka kõrvaklapid peas muusikat kuulasin ja omadega meilboksis olin, siis ei tundnud mingisugust piinlikkustki selle tööluuserdamise pärast. Jörg oli tulnud teatama, et okei, meie, st firma jaoks on kõik okei – kui sa suvekooli tahad minna, mine, kui puhkust tahad võtta, võta millal soovid. Igal teisel päeval oleks mul suu lahti vajunud selle lugulaulu seesugusest finišist kuuldes, täna vaid kuulasin kiretult ära ja kauplesin 2 nädalat ajapikendust, et puhkuse osas läbi mõelda. Hiljem jõudis kohale – kogu energia, mis sellesse puhkusevõitlusesse läks, ei läinudki tühja kohta! Võit on minu!

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!