Uue aasta tähtede seis

Tavaliselt ma mõtlen vana aasta lõppedes selle peale tagasi, et mis siis ikkagi sel aastal minu elus juhtus ja mismoodi mina inimesena sellega toime tulin. Magister sai tehtud, uus töökoht leitud, autosõiduga taasalgust tehtud, veidi ringi reisitud ja hispaania keelele hing sisse puhutud - perfekne! Seekord otsustasin, et pulli pärast ei mõtleks möödunu peale grammigi rohkem, vaid paneks hoopis kirja, mida ma uuel aastal tegema hakkan.
Vene keelega teen taastutvust (õpikud sai juba aastalõpu ponnistusena koju veetud).
Peterburi ja Moskva vaatan üle.
Javiga hakkame hispaania keeles rääkima ja inglise keele unustame ära.
Hispaaniasse ilmselt seekord ei lähe.
Rootsi keele õppimist jätkan.
Soome keelega... ma tahaks öelda, et ma hakkan soomekeelset kirjandust lugema ja parandan oma grammatika kitsaskohad, aga ma ei tea, kas mul jätkub selleks motivatsiooni. Lihtsalt - teised keeled on palju huvitavamad!
(Jaa, ma tean, ma olen keelefriik ja see nimekirja algus ei pane kedagi kahtlema.)
Vähemalt aasta lõpuks olen paiksena jälleTamperes. Ilmselt tähendab see karjäärimuutust. Paraku või õnneks, ei tea veel.
Minust saab juba nii hea autojuht, et kui üksinda Turku või ka Eestisse sõidan, ei pea Javi oma närvirakke kaotama.
Näitan Javile, mis tähendab laulu- ja tanstupidu.
Demonstreerin Javile, et Eestis saab suvel vabalt MERES ujuda, ilma et ära külmuks.
Kaalul näen numbrit 59, aga kuna ma trenni teen niikuinii, siis tähendab see mõningast toitumisharjumuste muutmist.
Liigume palju Pirkanmaal ringi ja mõtleme välja, kus me edaspidi elada tahaks. (Kas see on Soome ja kui, siis milline).
Suusatame Norras.
Veedame jaanipäeva polaarjoone taga.
Teeme vähemalt ühe pika jalgrattamatka.
Kasvan keskkonnateadlikumaks ja -sõbralikumaks.
Pühendan rohkem aega inimestele Eestis. Ma ei tea täpselt, kuidas seda korraldada, aga üks samm on see, et nüüd, kui ma ei jookse enam nagu orav rattas töö ja kooli vahet ja mul on nädalavahetused vabad, on kõik mulle väga soojalt Tamperre külla oodatud. Ma tegelen teiega :)

Nii imelik kui see ka poleks, mul on uueks aastaks hästi konkreetsed ja reaalsed plaanid. Tähtede seis ja maailmamajanduse olukord on selline :) Aga muidu veedan oma esimest aastavahetust Turus ja Soomes üldse ning mul on maru naljakas, et rakette lastakse taeva poole juba julgelt 3 tundi enne südaööd. Endiselt on asju, mis mind siin hämmastama panevad. Mis nad uue aasta saabudes siis teevad? Irooniliselt jätkates - ilmselt on nad sel ajal juba nii täis, et ei jaksaksi enam...

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!