Halloween Kanadamaal


Nagu oligi alust arvata, Halloweenist mööda ei pääse. Ega ei peagi, sest ausalt, huvitav on! Ma panin juba septembri alguses tähele, et Halloweenil on siin jõuludele ligilähedane tarbimisjõud. Kõik need Halloween-eri väljamüügid, alustades süütutest kõrvitsatest ja lõpetades kõikmõeldava Halloween-butafooriaga, mis peaks esile kutsuma õudu, müsteeriat ja fantaasiat. 31. oktoober jääb seekord kolmapäevale, seega võib arvata, et stiilipeod peetakse kas juba sel või siis järgneval nädalavahetusel. Minu "karneval" oli eile ära. Mul polnud eriti aega, et käia ja mingit ülilahedat kostüümi otsida, nii ma siis otsustasin, et sarvedega parukas ja veripunane huulepulk ajavad kah asja ära (seda enam, et need on piisavalt pisikesed, et ma saan koju kaasa tuua ja korduvkasutada). Oli neidki, kes mind ära ei tundnud ja pidasid mu läikivmusti lokikesi naturaalseteks. Einoh, kas teie meelest käib keegi tänapäeval ringi sellise soenguga??! Esmalt käisime "semuprogrammi" rahvaga kuskil maisipõldude vahel asetsevas farmis, kus üksjagu kriipivat õudust pakuti ja hiljem jätkasime kellegi majapeol. Ma ei ütleks, et see Halloween kuidagi mõnest teisest stiilipeost erineks, eriti, kuna verdtarretavalt õudsate kostüümide asemel näeb pigem igasugu inglikesi ja kloune, aga vahet pole, tõesti. Iga kostüüm toob endaga kaasa rollimängu ja võimaluse oma igapäevaminast välja astuda ning kellegi teise nahka pugeda. Selles ju asja võlu ongi, eksole?
Mulle stiilipeod meeldivad. Juba ammust ajast meeldivad ja neid on üksjagu peetud ka. Viimasel ajal küll mitte. Ilmselt peaks. Kui magister tehtud, siis tuleb üks vahva stiilipidu! Ma ei tea veel, kelleks siis kehastuma peaks. Võibolla nõidadeks, kes põletavad Jaanika konspektid tuleriidal ;)

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!