Sipelgad püksis

Ma olen umbes iga 10-minutise vahega külastanud veebisaiti http://www.koneensaatio.fi/
Ohhh..... kas nad kuramused ei võiks juba hommikul teatada oma otsusest mulle stippi anda või mitte? Kuidagi tobe oleks emaili saata ja otse pärida ka, kui nii konkreetselt on öeldud, et 1. detsembril tehakse otsused. Päev ei ole veel õhtus, aga siiski, ei saa midagi parata sinna, et varasemad kogemused mõjutavad ma rahutust. Kurat, et tea ju seda ka, mis plaan neil on. Kas nad näiteks saadavad mulle emaili, juhul kui raha annavad? Või jätavad mu lihtsalt lõpmatult ootama? Need õnnetud doktorikoolide otsused tehti küll kuidagi nii, et vähemasti väljajääjad oleks võinud elu lõpuni teadmatuses oodata, kui ise poleks surkima hakanud. Kõik ju teavad, et mul ei ole kannatust! Pealegi aitaks see otsus mul kiiresti ära otsustada, kas ma registreerin FIE-ks või mitte. Mis mulle on jäänud, et seda teha? Kaks päeva.

------------------------------

Kell 15:46... oi, midagi on veebilehele juurde siginenud... mõistan, see on saatuslik hetk. Süda tahab rinnust välja hüpata, silme ees virvendab, raske on hingata. Selles dokumendis on kirjas ju minu järgmise aasta saatus uurijana. Ma sain selle!!!!!!!!!!!!!
------------------------------

Kell 16:15 email mu kadunud professorilt. Teatas, et ma olen lausa kahe stipi õnnelik omanik, millest teisest (rahaliselt väiksemast) soovitab mul ära ütleda (kahte stippi reeglite kohaselt nagunii ei saa, nii et teen selle loovutuse suurima heameelega). Sel hetkel unustasin ma kõik need kahe kuu jooksul proua professorile minu poolt saadatud ja tema poolt vastamata jäetud emailid. Kes neist enam hooliks? Kõige tähtsam - ta pidas piisavalt oluliseks mulle neist suurepärastest uudistest kohe teada anda. Aitäh!!! Aga uudishimulik mina küsib: kuidas proua professor teab sellest teisest stipist juba 2 nädalat varem, kui otsused on lubatud avalikult teatavaks teha?

Comments

Unknown said…
Tubli tüdruk! Sa ju teadsid seda:-)

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!