Möödunud nädala imelikud-imelised ajad

Sain kolm raamatut, mis kindlalt muudavad mu elu.
Meil oli imeline nädalavahetus, kus oli sini-sinine taevas, päike, 50 km rattamatk Brisbane'i avastades (Nudgee Beach, Sandgate) ning teine päev Brissist põhjas, Mt Mee's matkamist.
(See oli tegelikult juba ülemöödunud nädalal.)

Elu mõnusaim tennisemäng.
Kõrvetasin keeva veega jala ära ning tagajärjena istusin terve nädala sisuliselt kodus nelja seina vahel ja selle asemel, et ennast haletseda, nautisin seda aega ja olin tänulik.
Vaatasin ära hulga filme ning lugesin vaheldumisi kahte raamatut.
Doktoritööga ei tegelenud minutitki.
Mul oli nädalane internetipaast. Ei lugenud mitte ühtki online-uudist, blogi ega külastanud Facebooki. Esialgu mõtlesin teha päris internetivaba nädala, aga siis selgus, et olid mingid pakilised asjad, milleks tuli mailbox avada ning paari asja guugeldada. Seega oli paast, mis pole nii äärmuslik kui keeld, aga sama toimiv. Oli tõesti väga tervistav. Paast muuseas jätkub.
Said läbi mõeldud argumendid, miks mitte juba augustis põhja naasta ja me mõlemad Javiga oleme tulemusega rahul.
Olen erakordselt palju mõelnud oma elamise viisi üle ning ära tundnud vajaduse õppida elama praeguses hetkes, mitte minevikus ja tulevikus, ning kasvatada oma mina. Teen edusamme ja tean, kuhu suunas ma liigun. Minus on imeline rahu ning kindlus, et ükskõik millised otsused ma teen, mul ei ole põhjust kahetseda.

Comments

greete01 said…
tore postitus.

aga fidži kohta...ta ütles, et no see on saar (ei tea kui suur ja pikk ) aga ütles, et pigem on see family oriented...mudugi saab snorgeldada jms nagu igalpool, aga uuri teisi saari. ütles, et on nö peosaari jms, kuigi te vist eriit peoinimesed pole...seega uuri teisi saari selle järgi, mis kavatsete teha. ta ütles, et kui niisama ujuda ja päevitada, siis sobib küll. uuri :)

trip.ee ka hea koht!

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!