Ja vee yks unetu öö

Jälle kord äratus kell 4.30 v6i (hmm, eestikeelne klaviatuur keeldub jonnakalt töötamast) midagi sellist ning täiesti lootusetu yritus uuesti magama jääda. Leidsin, et loen parem veidike Merit Raju "Leia oma teed", mida on olnud sobiv just pisikeste tykkide kaupa maiuspalaks hammustada - on hea asi ja seepärast lingin ka, toetades nii loodetavasti selle turundust. See on soe ja inspireeriv lugemine, täitsa minu asi, mis v6iks yhel päeval hingele koputada ja öelda, et v6ta uuesti kätte ja leiagi see oma tee... sest eks need asjad on aegajalt päevakorral olnud... aga huvitaval kombel olen ma oma praeguste valikutega sinas6ber, isegi 6nnelik ja rahul, ei kibele millegi uue poole... kuigi v6imalik, et kui see doktorantuuriperiood ykskord l6pule j6uab (KUI j6uab), siis ongi ees uued valikud, ka sellised, kus peaks päris iseenda tööandja ja peremees olema, täiesti aktuaalne teema. Praegu on aga hea ja 6ige just nii nagu on.

T6tt öelda oleks v6inud selleks ööks kyll m6ne igavama lektyyri valida. Meriti omal oli pigem vastupidine kui uinutav efekt. M6tteid kerkib igasuguseid, aga kohe saan ka aru, et enamus neid lihtsalt ketravad peas ega vii kuhugi, järelikult on parem oma m6tteenergia millessegi muusse kanaliseerida. Päevakorral on doktoritöö sissejuhatava peatyki esimese mustandi kirjutamine. Tagant sunnivad kaks asja - et ma olen lubanud 17. veebruaril doktoriseminaris oma kirjutatuga kritiseerijate ja n6uandjate turmtule alla astuda ning muidugi... lähenev synnitusaeg. Vabalt v6ib juhtuda, et viimane tuleb enne esimest ning kogu mure murtud, aga loodan siiski, et mitte.

Kiirpilk uudistele kinnitab, et Soome on vahepeal saanud uue presidendi. Kuigi minu poolehoid kuulus mitmetel p6hjustel kaotajale Haavistole, olen tulemusega l6ppkokkuv6ttes väga rahul. Minu arvates peegeldab see tulemus 62 millegagi versus 37 millegagi eelk6ige Soome yhiskonna yllatavalt suurt sallivust. Avalikus suhtlusruumis ning meedias toodi liigagi sageli Haavisto suurimaks puuduseks tema seksuaalne kuuluvus ning nii m6nedki väitsid kindlameelselt, et ainus p6hjus, miks nad Haavisto poolt ei hääleta, on see ja ainult see, et homo ei sobi presidendiks. Mis teistpidi tähendab, et vähemalt kolmandiku Soome hääletajate jaoks pole presidendi homoseksuaalne kuuluvus välistav faktor. On mingisugused muud kriteeriumid, mis määravad. Ja see on hea.

M6tted kisuvad aeglaseks ja segaseks, Javi on vahepeal t6usnud, kell näitab 7, mul on vist targem taas p6hku pugeda. Iseäranis selle m6tte toel, et mul on selleks täielik vabadus :)

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!