Tahtsin eile lipu heisata...

..., sest mulle tundus, et Axel hakkab viimaks aru saama, mis on päeva ja öö, magamisaja ja niisama sekeldamise vahekord. AGA siis tõmmati mu rõõmule kohinal vesi peale. Nuuks. Õige ta on, et ära kunagi arva, et midagi ongi ja jääbki nii, nagu see paistab. Tagasivaatavalt siis... 6.30 tõusta on väga normaalne, kui laps nõustub kell 9 vankrisse ja õue jalutuskäigule minema ning magab peale tunnist jalutuskäiku 12-ni. Kui sellele järgneb hiljemalt kl 15 uus õueminek, seekord ehk kolmveerand tundi, koos 3-tunnise magamisega ning seejärel ööunne jäämine kell 8-9 õhtul, on kõik veelgi toredam. Siis ärkan ma rõõmuga öösel need 3 korda, et teda sööta. See teeks kokku 15-16 tundi uneaega, mida 2-kuune laps pidavat vajama. Tõepoolest hakkas tunduma, et selline rütm on saavutatav. Kuni ta siis eile jälle peale teist õueskäiku otsustas, et ei maga rohkem kui 45 minutit, mis tähendas, et õhtune sekeldamine algas kell 16 ja kestis 22-ni. Ei olnud tore. Ja ei olnud tore ka täna hommikul kell 5.30 ärgata. Lööge või maha, aga 5.30 on tõusmiseks ja säramiseks liiga vara. Sest kõige muu kõrval tähendab see ka seda, et õue tuleks minna juba kell 8!!! Veel vähem normaalne on seda teha lumesajus, tuules ja 0-kraadises temperatuuris 18. aprillil. Võeh. Niisiis, lipp jäi heiskamata ning ma loen hambad ristis edasi Anna Wahlgreni raamatu "A Good Night's Sleep" soomendust (mida vist pole eesti keelde veel tõlgitud), et saada kätte see võluvits, mis Axeli normaalselt magama aitaks. Hambad on ristis, sest ma ei talu raamatuid, mis lk 76 juures ikka veel sissejuhatusega tegelevad, samal ajal kui mina ootan sülg suunurgast jooksmas praktilisi nõuandeid, mis mind kohe ja praegu edasi aitaksid. Wahlgreni unekoolid on taevani kiidetud, aga praegu pole ma küll veendunud, et ma 263nda leheküljeni jõudes midagi sissejuhatusest sisukamat teada olen saanud. Võibolla leian sealt üleskutse, et kui te nüüd veendusite, et Wahlgreni unekool võiks teie lapse hästi ja korrapäraselt magama aidata, siis liituge praktikaks X-grupiga tasudes eelnevalt A. Wahlgrani pangaarvele XX-summa. Kusjuures 263 lehekülge on magada mitte armastava lapse kõrvalt ikka omaette kunsttükk läbi lugeda. Laps õpib enne ise magama ;)

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!