Lennud ja värgid


/Suvaline pilt sellest allikast./

Kindlustame siin vaikselt tagasitulekut põhja. Alles aprill, aga meie ostsime juba lennupiletid Madriidi. Haa! Piletid on praegu väga soodsad, pole kunagi odavamalt Madriidi saanud, peab ütlema. Kusjuures mul on harukordne võimalus lennata Tallinnast, kust pole ükski minu senise elu lend veel alanud :) Javi lendab varem Finnairiga, mina aastavahetuseks Lufthansaga. Valmistame Javi emale heameelt sellega, et oleme seal veel 6. jaanuaril ehk Reyes Magose ehk kolmekungingapäeval, mis hispaanlastele on äärmiselt oluline. Olen vist varemgi maininud, et seal ei saada jõulukingitusi mitte 24. või 25. detsembril, vaid just kolmekuningapäeval.

Just äsja broneerisin veel teisegi lennu. Seekord Poola, oma hea sõbranna Kasia pulma. Kuna pulm on kohe järgmisel päeval, kui meie Austraaliast tagasi peaks jõudma, siis läheb asi logistiliselt veidi raskeks, aga ehk saab hakkama. Air Baltic lendab õnneks Tamperest. Nii saab reedel veel pagasi koju toimetatud ja siis laupäeva varahommikul Tamperest läbi Riia Varssavisse. Kui lennud on graafikus, siis on mul ligi 6 tundi aega, et Varssavi lennujaamast kella 18-ks õhtul kuhugi Lodzi linna külje alla peokohta jõuda. Loodame siis, et pulma hiljaks ei jää, oleks natuke piinlik... Vast saab pulm esmaspäeva hommikuks läbi, sest lõuna aeg on lend tagasi Tamperre. Otsustasin, et tulen kohe käbedalt Soome tagasi, ei hakka seekord mööda Poolat ringi hulkuma.

Mis muud märkimisväärset on vahepeal juhtunud? Oli järjekordne kokkusaamine vene keele sõpradega, kus sain tuttavaks paari Ukraina venelasega ning õnnestus terve õhtu vene keeles jutustada. Suuremate probleemidata seekord :) Eelmisel nädalavahetusel olime laisad ja mere äärde ei sõitnud, külla aga käisime Marko ja Delaney pool saunas ja pärast Tiibeti restos söömas. Väga priima toit ja seltskond! Siis sain oma kodutänava ujulas 20 km ja 200 m veel peale täis ujutud, enne kui bassein pühapäeval kinni läks. 5+ mulle. Lisaks uurisin välja, et 15 minutise jalgsiteekonna kaugusel on teine bassein, mis on kogu aasta lahti. Eile käisingi juba seda testimas. Rahvast oli õhtusel ajal veidi rohkem kui inimesi, aga see-eest on vesi väga soe, sest seda basseini köetakse kogu aeg. Kui päevasel ajal ujuma minna, siis pidi ujujaid vähe olema, nii et ma arvan, et ujumistrenn kestab edasi. Põlvevalu tõttu pole tennist juba oma 2 kuud (appi! see on andestamatu) mängida saanud, aga ma püüan mitte nukrutseda. Külastan aga basseini ja rõõmustan enda vaimu ja keha joogaga.

Mis viimasesse puutub, siis lisaks hatha-joogale proovisin viimaks ka ühe kundlalini klassi ära. Ma olen kundalini küll varem Soomes proovinud, aga ikkagi oli kõik kuidagi teistmoodi ja positiivselt üllatav. Joogaga ongi minu jaoks nii, et see on kogu aeg positiivseid üllatusmomente täis. Kui rahakott lubaks, siis joogataks ma seal koolis iga päev, aga üritame mõistlikuks jääda. Siinkohal tahaks öelda, et kui teil on kasvõi korraks peast läbi käinud mõte, et võiks kunagi huvi pärast proovida, mis see jooga-värk endast kujutab, siis tuleb see mõte lihtsalt teoks teha. Kunagi ei tasu mõelda neile kondiväänajatele, kes teie mõistuses joogaga seostuvad. Igaüks saab joogaga hakkama, omal tasemel :) Päris algaja jaoks omal käel kodus proovimine hästi ei tööta, vähemalt enamuse inimeste jaoks, kes me oleme kärsitud ja kehva keskendumisvõimega. Lisaks sellele, et joogaõpetaja füüsiliselt harjutusi ette näitab ja korrigeerib, on õpetaja oluline ka motiveerijana, raamide seadjana ning õige aura loojana. Kui mingi vilumus ja pühendumus on saavutatud, siis võib küll vabalt omal käel edasi tegeleda asjaga - majanduslikult küljest kindlasti üks soodsamaid harrastusi ja eluviise üldse, pealegi ei sõltu jooga kunagi ilmast :)

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!