Sellest tuleb hea nädal

Ma ärkasin, jõin klaasi piima, pesin hambad ja jalutasin joogatundi. Kool on siinsamas West Endi alguses, kõige rohkem 5 minutit jalutada. Olen nüüd juba kaks korda käinud hommikul kell 7 algavas hatha-jooga tunnis, mida juhendab Rebecca. Mõlemal korral sain suurepärase energia ja elurõõmu sisse. Minu jaoks pole paremat viisi tegusat päeva alustada. Pärast käisin veel juurviljapoest läbi. Ostsin imeodavaid tomateid, rohelisi ube, pirne, šampinjone, mõned avokaadod ja ploomid. Astusin kodu poole, päike säras soojalt, inimesed istusid juba tänavakohvikutes hommikused kohvitassid ees. Mina naeratasin neile ja nemad mulle.

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!