Linnulennul sealt siia

Mõni teist ehk imestab, et mismoodi nüüd Austraaliast ühtäkki Eestis? Sai mingil ajal otsustatud, et paljude asjaolude kokkulangemise summana on mõttekam varem kodumaile naasta. Kuna tahtsin oma kojujõudmisest üllatuse korraldada, siis blogis oma plaane välja ei hõiganud ja nüüd juba olemegi kodus.

Lubasin suure suuga Cairnsi autoreisist ja Sydney'st kirjutada, aga nüüd on niipalju vett merre voolanud, et pole enam inspiratsiooni minevikku sukelduda. Võibolla tuleb veel see kena päev, kui viitsin kõigest lähemalt kirjutada, aga enam ei luba midagi. Kui otse küsite, siis räägin. Lühidalt aga: viimased kolm nädalat olid minu Austraalia aja intensiivseimad ja huvitavaimad. Sain üha kinnitust sellele, et Austraalias on ääretult mõnus elada, kui sul on võimalus valida endale sobiv kliimavöönd ning elukeskkond.Igaühele leidub kahtlemata midagi! Oleksin ma 10 aastat tagasi Austraaliasse sattunud, oleks sinnajäämine olnud ülimalt tõenäoline. Nüüd, kolmekümnesena, enam mitte. Liialt palju on inimesi ja asju, mille küljes ma põhjapoolkeral justkui nabanööriga kinni olen. Kas külastan Austraaliat veel kunagi? Väga võimalik, kuid vast 20 aasta pärast. Enamus paiku jäi ju nägemata, kuid ma arvan, et saan nüüd rahulikult lasta neil end oodata.

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!