Narvas

Ja siin ma siis olengi! Astusin bussist maha kohe linna alguses Tempo peatuse juures. Onutütar Angelika oli vastu tulnud. Mu kompse pagasiruumist välja aidates ütles bussijuht, eestikeelne mees, et me oleme esimesed eestlased, keda ta Narva kunagi näinud-kuulnud. Vaat kus nalja! Arvatavasti ta pole siis väga tihti sellel liinil sõitnud :)

Korter asubki peaaegu linnapiiril. 9-korruselise maja (vist...) kolmas korrus. 3-toaline korter. Lisaks veel korralik kinniehitatud rõdu. Minu jaoks tavatult ja tarbetult suur, aga pole hullu, küll ma ära harjun. Vähemalt tüdimus ei tule peale, saab päeva jooksul ühest toast teise liikuda :) Korralik remont on siin tehtud, kõik on uus ja värske. Ühesõnaga ei kukkunud kuidagi välja selline nõukaaegse sisustusega ebamugav korter, mida ma esialgu sobiva atmosfääri loomiseks plaanisin. Ju see ikka mugavustunde vallapääs oli, mis mind nii kiiresti oma plaanidest kõrvale juhtis.

Maximas sai esimesi sisseoste tehtud. Angelikaga koos lõunasööki söödud. Nüüd põõnab Angeel teises toas lõunaund ja mina asusin arvuti kalla askeldama. Peale kõhu täitmist ja lillede kastmist tundus interneti töölesaamine tähtsuselt kohe järgmine ülesanne. Mina, suur tehnikapõlgur ja arvutivusserdis, sain interneti ilma igasuguste tagasilöökideta tööle. Hea algus! Vaatame, mis edasi hakkab juhtuma...

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!