Samm-sammult

Peale nädalat jõuluaega Madriidis, Soome sotsiaalameti beebilähetust ja aastavahetust Eestis oleme me beebi tulekuks valmis ilma, et ise oleks poest kõige vähematki ostnud. Ahjaa - ostsime kummuti, et seda kõike mahutada. Aga kahjuks pole kummut kummist.

Soome sotsiaalamet ehk KELA varustas meid 8,4-kilose pakiga, mille sisu on siin:

Javi pere jõulukingitused:

Ma olen väga rahul, et nad kõik otsustasid üksmeelselt sel aastal panustada pigem beebile kui mulle. Mul polnud tõesti mitte kõige vähimaidki soove ja niigi olid me kohvrid viimse piirini täis.

Eestist sai kaasa võetud suur kotitäis õetütre Mirelli riideid ja lapsekäru. Õnneks leidus valikus enamasti kõike muud kui roosat. Ükskõik kas poiss või tüdruk - ma olen otsustanud, et roosa pole teps mitte minu lapse jaoks. Beebi autohälli saime Soome sõpradelt laenuks ja koju on toomata veel beebi magamishäll ja hilisem pulkadevoodi, mille saame teistelt sõpradelt laenuks.

Kui mulle üldse midagi puuduvat meelde tuleb, siis ehk lutipudel (mida ilmselt polegi niipea vaja) ja mähkmed. Nii et nüüd pole muud, kui end ka vaimult valmis seada. Aega on veel umbes täpselt 7,5 nädalat... APPI! Järgmisel nädalal algavad sünnituse ettevalmistuskursused. Koju sai hangitud ka nimeraamatuid* ning beebinduse ja sünnitusega seotud kirjandust, mida pole olnud aega nuusutadagi. Ehk siis alates 23. jaanuarist või nii... kui algab dekreetpuhkus.

* Nimi ON peavalu, kui selle valimisel tuleb arvestada Hispaania, Eesti ja Soome kultuurikontekstiga ning see ei või hääldussegaduse vältimise pärast alata vähemasti tähtedega "j", "h", "z", "c" ning ei või sisaldada topelt-elli ("ll") ning täpitähti.

Comments

greete01 said…
oi kui armas rase:):)

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!