Axel läks lasteaeda

Axel alustas täna 1 aasta ja 5,5 kuu vanuselt lasteaiaga. Veetsin selle esimese päeva seal temaga koos ja samamoodi kavatsen teha homme. Mulle on palju öeldud, et lapse lasteaeda minek on tihtipeale suurem emotsionaalne vapustus vanematele kui lapsele endale. Praegu mulle tundub, et see peab paika. Kuigi ma üritasin mitte ette mõelda ja muretseda, siis kohapeal õnnestus mul nii mõnigi pisar poetada. Seda ilma suurema põhjuseta. Oli paar sellist hetke, kui Axel oli väsinud ja ronis sülle, et ma teda natuke aega hoiaksin ja kallistaksin. Üürikese aja pärast olid patareid muidugi laetud ning elu läks rõõmsalt edasi. Aga minul hakkas nii kurb, kui mõtlesin, kes seda ometi tähele paneb, kui ta natukest süllevõtmist ja lohutamist tahab. Üks tüdruk oli lasteaias esimest päeva päris ilma vanemateta ja nuttis paar tundi lohutamatult. Temast oli ka kohutavalt kahju.
Aga kui kõik need emotsionaalsed nõrkused kõrvale jätta, siis võib lasteaiaga väga rahul olla. Sel esimesel päeval peale suvepuhkust olid kohal küll vaid ehk pooled lapsed, kuid sügiseks peaks rühmas olema 17 last. Kasvatajaid on neli.
Õhtul käis meil tädi Evelin külas. Sõime lasteaia alguse puhul küpsisetorti ning olime rõõmsad.

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!