Jaapani moefetiš

Ma käisin täna Harunaga kohvil. Haruna on 20-aastane kaunis jaapanlanna, kes ka Victorias vahetuses on. Kohtusin temaga oma siinoleku esimesel päeval ja peame siiani kontakti. Ma mäletan meie esimestel kohtumistel mõtlemast, et ta paistab nii õrn ja avatud, naiselik ja trendikas (kannab kõrge kontsaga kingi, alati miskit uut ja nappi seljas, alati meigitud) samal ajal - selle olekuga peab ta nii mõnedki mehed rööpalt maha sõitma... Ka mäletan teda ahhetamas, et ta on kuu ajaga Kandas elades juba 2 kilo juurde võtnud ja see ei või nii jätkuda! Kuigi ma olen vanem ja targem :P ja tema rohkem minult nõu küsib, kuulasin ma täna teda sõna otseses mõttes suu ammuli. Ta nimelt paljastas, et ta ei saa aru, kuidas Lääne tüdrukud ja naised saavad endale seda lubada, et nad nii magedad ja lohakad välja näevad!? Jaapanis ei tule see kõne allagi! Jaapanis on äärmiselt oluline, et sa oma garderoobi kogu aeg uuendaksid ja kannaksid viimase trendi riideid. Kui sa tahad olla hinnatud naine, siis ilma make-up-ita sa toast lihtsalt ei välju. Harvad pole juhused, kus peigmees oma pruuti võibolla pool aastat tunneb, aga ilma meigita pole ta pruuti senini näinud. Kui näeks, võibolla ei tunneks äragi. Särav ja trendikas välimus on väga oluline, et meeste tähelepanu püüda, kuid mitte vähem oluline, et tüdruksõpru leida. Jaapanlannad pidavat uusi tütarlapsi kohates esmalt tähelepanelikult takseerima, mida teine kannab ja kuidas välja näeb. Testi läbimine eeldab seda, et sõbrakandidaat on oma maitselt ja stiililt sinu tasemel. Kui esimene test on läbitud, siis hakatakse tihedamalt lävima ning võibolla kunagi siis selgub, kas kahel inimesel peale trendikuse ka muud ühist on...Ja siis kehakaal! Jaapanis on trendikas olla nii kõhn kui võimalik. Sportlikke eluviise naised tavaliselt seal ei harrasta. Ülekaalulisus viitab aga lodevusele ja enesedistsipliini puudumisele, mis on väga taunitav. Et kõhn olla, süüakse lihtsalt nii vähe kui võimalik. Haruna oma 160 cm juures kaalub 47 kilo, aga seda on tema meelest liiga palju, kaugel ideaalkaalust. Ma küsisin, mida sa kavatsed teha, et alla võtta? Ta ütles, et ma söön vähem ehk siis hommikusöögiks näiteks ühe õuna või tassi kohvi, seejärel korraliku lõunasöögi (ma pole veel näinud, mida tähendab talle korralik lõunasöök) ja peale seda mitte midagi. Joob ainult vett. Edasi küsisin ma, et kui sul on trendikad riided ja sa oled oma ideaalkaalus, kas sa oled siis oma keha ja välimusega õnnelik? Ei, siis ma tahaksin teha selle ja selle iluoperatsiooni. Näiteks mu sõbranna tegi silmalaugude operatsiooni, sest ta silmad olid liiga pilukil, aga tema soovis ümaramaid silmi nagu minu (loomulikena). Operatsioon oli väga lihtne ja nüüd on ta palju-palju ilusam. Ma küsisin, kas sa ei karda, et need operatsioonid on äkki tervisele kahjulikud? Ei, üldsegi mitte, ma usaldan Jaapani uusimat tehnoloogiat!

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!