Tehnikamaailmast

Telefoniprobleem on lahendatud. Ehk raha on jälle kulutatud. Kui alustada algusest, siis polegi selline pisikene leiutis nagu teisendajaga adapter nii süütu asjake, nagu ma soovisin endale ette kujutada. Esiteks seda ei müüda teinekord ka hästi varustatud kauplustes. Kas kohe üldse ei müüdagi või on otsa lõppenud. Teiseks, kui me arvame, et tänapäeval on kõiki tehnikaimesid vähemalt sajas erinevas margis, värvitoonis ja hinnaklassis, siis seda asjandust ei ole. Victoria linnas vähemalt on väidetavalt ainult ühte tüüpi, mis maksab 60 dollarit!!! Mingi pisike asi pidi olema ju... Kolmandaks tuleb välja, et on ka teistsuguseid ja odavamaid, aga need on mõeldud kanadalastele või muile ameeriklastele, kes lähevad Euroopasse ja seal hätta satuvad. No mida põrgut, mis seal siis nii väga vahet nüüd on, kes kuhu läheb? Nii ma siis veetsin umbes kolm tundi ühest kohast teise joostes ja lõpetasin sellega, et ostsin omale uue Nokia laadija, mis sobib Kanada vooluvõrku. See on investeering, mis maksis 28 dollarit ja mis on täiesti mõttetu, sest mul pole seda laadijat ju hiljem Soomes üldse vaja. Pealegi pean ma siis ju seal adapterit kasutama. Ainus positiivne asi on see, et mul on nüüd laadija, mis on uus ja ilus ja kerge ja mu telefon on õnnelikult laaditud.

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!