Haiguslehel ja hulk positiivseid uudiseid

Neljapäevane haiges olekus enese tööle vedimine päädis sellega, et haigestusin nüüd põhjalikult. Nädalavahetuse keerasin niimoodi mokka ja tänagi veel on nõrkus missugune ning rohkem kui kümme sammu ajab higistama. Ma polegi niimoodi kõva põhjuse ja paberiga haige olnud. Vähemalt mitu aastat. Eks see Lionbridge'i töö oli ka muidugi selline trikiga, et iga kord, kui mul õnnestus haigeks jääda, polnud ma parajasti tööle bookitud ning seega ei mingit haigusraha ega haiguslehte. Igatahes oli tõendi väljakirjutamine täna vaid kahe minuti küsimus (vastupidiselt istumise-ootamise igavikule, mida olin ette kujutanud). Läksin Hervanta terveyskeskusesse, kutsuti sairaanhoitaja (sisuliselt õde siis) kabinetti, küsiti, mille üle kurdad, kirjutati minu kaebused otsejoones arvutisse, prinditi paber välja ja visati allkiri alla. Suuliselt veel korrati, et haigustõend on kolmeks päevaks, joo rohkelt vedelikku, hinga kuuma auru sisse ja puhka. Kõik. Aga kuhu jäid kurku vaatamised, kopsude kuulamised jms millega ma Eestis nii harjunud olin? Noh, vahet pole, peaasi et saab enda ravimisega kodus tegeleda ja selle eest makstud. Ma arvan, et see kulub mulle ära.

Aga vaatamata ametlikule haige staatusele oli asju, mis tuli täna korda ajada. Näiteks Ullaga kohtumine ja PhD plaani üle arutamine. Kuigi eile oli mul stress sellest eesolevast kohtumisest ja minu ettevalmista- matusest mõeldes missugune, läks lõpuks kõik uskumatult libedalt. Ullale minu ideed meeldisid, isegi väga. Haaras kohe asjast kinni, pakkus omalt poolt ideid juurde ja ütles, et pane oma plaan nüüd 5-10 lehele ja saada talle. Sisuliselt kui asi kenasti kirja saab, siis on minu doktorandiks saamine vaid allkirjade küsimus. Nii lihtne see ongi, kui sul on professori poolehoid. Üks väike seik siin küll on - Ulla läheb aasta pärast pensionile, aga see ei pidavat kuidagi takistama minu teadustöö edenemist, tuleb lihtsalt juba varakult mõelda, kes minu juhendamise hiljem enda kanda võtab. Mõtteid selleski osas juba on. Nende positiivsete emotsioonide toel ongi nüüd hea oma haiguspuhkusest kasu lõigata - see PhD ideestik kiiresti paberile saada, enne kui ind haihtub.

Veel positiivseid uudiseid: täna sündis Pablo ja Javist sai kahekordne onu :)

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!