Kutsumata külaline

Avastasin vannitoast kutsumata külalise. Pisike sisalik küll (Javi meelest oli mikroskoopiline), aga siiski - minu õudusunenäod hakkavad päriseks muutuma. Mida järgmiseks? Ega siin asjata igal majal spetsiaalsed võrgustatud rõduuksed pole - õhk peaks ideaalis sisse tulema, aga elajad välja jääma. Ma tean küll, et Brisbane on suur linn ja siin linnas pole üldsegi mitte troopika, aga see on ikkagi Austraalia!

Ükspäev sain aru, et Javil on paanika mesilaste-herilaste suhtes. See oli vist Abel Tasmanis, kui avastasime, et ühes rannas parvleb suur hulk mesilasi. Ma arvasin, et ega midagi juhtu, kui olla tähelepanelik ja neile mitte peale astuda. Javi aga oli valmis selleks, et need mesilased meile kohe peale lendavad ja ära purevad. Ma siis selgitasin, et ega mesilased-heriliased kedagi niisama heast peast sutsama ei tule, ikka vaid siis, kui end kaitsta on vaja. Javi ütles, et ei, Hispaanias küll kõik teavad lapsest peale, et need on ühed jubedad elukad, kes ründavad. Nii kui mingit viirulist nähakse, algab jube paanika. Oli naljakas :)

Aga saa nüüd aru tema loogikast, et on üsna normaalne, kui maja ümber (ja isegi sees!) vurab ringi hordides sisalikke. Ütles mulle, et kuule, ise oled maalt, sa peaks ju harjunud olema. Mõhh?

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!