Uus aasta on toonud toredad bussijuhid

Ma olen palju Eesti bussijuhtide aadressil õiendanud. Üldmulje tasakaalustamiseks ja õigluse huvides kirjutan nüüd suurelt ja rasvaselt: 24 TUNNI JOOKSUL JUHTUS MINUGA LAUSA KAKS KORDA, ET BUSSIJUHT OLI RÕÕMUS, SÕBRALIK JA VÄGA ABIVALMIS. KIITUSE ON ÄRA TEENINUD SEBE BUSSIJUHID! Kahju, et ma nende nimesid ei tea, kirjutaks suurelt ja punaselt ja seaks teistele eeskujuks. Kokkuvõtvalt: mulle sooviti head uut aastat (pluss vene aktsendiga bussijuht lisaks veel häid jõule), mu raske roosa kohver aidati suurima enesestmõistetavusega bussi pagasiruumi, lubati silma peal hoida, et seda vales peatuses maha ei laaditaks, teadustati 2,5 minutit enne sihtkohta saabumist peatuse lähenemist (spetsiaalselt mulle!) ning sooviti reipalt head õhtut. Nurr.

Comments

greete01 said…
NÕUSTUN!!!
Tulin Sebe bussiga 1. hommikul tartust-tln ja meid oli 6in bussis kuid tema ikka tutvustas end, marsuuti ja soovis head uut aastat ja oli samuti abivalmis:)

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!