Nädala kokkuvõte



Täna oli preili arvestuslik sünnitähtaeg, aga meie ”tähistame” juba teise elunädala algust. Sööb ja magab suurema osa öödest ja päevadest. Vahepeal ärkab ja nõuab väga häälekalt tähelepanu – tavaliselt rahustab teda ainult uus söötmine. Hääl on tal tõepoolest kandev. Ka on mul tunne, et ta on märgade mähkmete suhtes oluliselt kapriissem kui Axel. Kui kuivad mähkmed alla saab, on elu kohe palju ilusam jälle. Oma voodis magamine? Ütleme nii, et tegemist on seltskonnadaamiga, kes päevasel ajal eelistab, et teda sinna magama paigutataks, kus elu käib. Ja öösel on senini (jälle!) üldiselt mugavam olnud teda enda voodis pidada. Aga ma olen endale lubanud, et ma ikkagi püüan seekord rohkem üritada, et teda öösiti kuskil mujal kui meie voodis sööta ning siis oma voodisse tagasi paigutada. Just öiseks söötmiseks sai eile ka lausa tugitool ostetud. Lisaks sellele, et beebi meie voodis magades ei saa ise end igas suunas korralikult välja sirutada ja 100% rahulikult puhata, on ka see oht, et Axel öösel meie voodisse ronib ja kogemata tüdrukule haiget teeb. Axel paistab olevat omaks võtnud, et meil selline uus koduloom (ja seda õigustatult, sest tihtipeale meenutavad preili uneaegsed häälitsused väikese kassi nurrumist ja kräunumist) majas on. Endiselt kipub teda pidevalt paitama ja musitama. Armukadedust esineb rohkem aga Javi kui minu suhtes. Minul on voli beebit süles hoida, kuid hoidku selle eest, et Javi seda kaua teeks. Siis on Axel platsis ja nõuab, et beebi ära pandaks. Esimene nädal neljakesi on mõnus olnud. Nagu arvata võis, on elu teise imikuga oluliselt palju lihtsam ja loomulikum, kui esimesega. Nii paljud asjad ei tee tühja muret, lihtsalt elad ja teed oma asjad ära. Mulle sobib väga ka see, et Axel käib endiselt lasteaias. Ja senini on kõvasti abiks olnud see, et õhtuti pole ma peaaegu et kahe lapsega üksi kodus olnudki. Oleme rollid nii jaotanud, et Javi on Axeliga tegelemise suurelt osalt oma kanda võtnud (viib lasteaeda ja toob sealt, vahetab mähkmeid, lõbustab ja paneb magama) ja mina tegelen praegu peamiselt tüdruku vajadustega. Selline rollijaotus lihtsustab elu kõvasti. Praegu on kõik (veel?) suhteliselt lihtne. Eriti seetõttu, et mu lastel on maailma parim isa.

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!