Ei pea ma lugu esmaspäevast

Juba aastaid on see foobia esmaspäevade vastu. Aga selles vist polegi midagi nii erilist, paljudele ju seostub esmaspäev kooli- ja töö- ja igasuguste muude kohustustega. Alles viimasel aja olen hakanud sellest ängitusest vabanema. Täna on hoopis eriline päev. Pole tööd, pole kooli. Teen, mis tahan.


Mis teil seal Eestis toimub?
Mulle meeldis see "anekdoot", mille Lauri saatis. Oravatest ja jänkukestest.


"Täna räägime poliitikast. Just nimelt! Ei teagi, kas sa oled üldse kursis oled selle palaganiga, mis meil siin toimub. Eks ma proovin anda lühikokkuvõtte. Käimas on mingid valimised(ausalt, pole aimugi,millised ), kus Keskerakond tuli välja geniaalse ideega reklaamida end K-kohukese abil. Reklaam, kui selline, on vist keelatud. Et siis kohuke, kõigis linnades, kõigil postidel. Selline roheline värk. " K igaühele!" Ning nüüd siis Tartu abilinnapea Astok(reform), kes kleepis oma autole Jänksi kohukese pildi( Laine Jänes, linnapea,reform). Ja nagu sellest veel vähe oleks. Ta kleepis ka Orava kommide pildid. Püha huumor! Minu jaoks on Astok üks kloun aga...pole paha. Pole üldse paha."

Sorry, Lauri, et publitseerisin luba küsimata. Aga hea anekdoot oli ju!



Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!