Intervjuud edenevad

30. novermber läheneb. See päev tähendab minu jaoks seda, et kõik kolm intervjuud Tampere immigrantidest aktivistidega peavad lindistatud, transkribeeritud ja Saksamaa poole http://www.uni-oldenburg.de/politis-europe/
teele saadetud olema. See on minupoolne vastutasu möödunud suve Kreeka suvekooli eest. Ja ees ootab järgmise suve Saksamaa suvekool :)
Tegelikult ei saa sellest projektist ja intervjuudest rääkida kui tüütust kohustusest, vaid suhtun asjasse suure entusiasmiga. Kogu see valdkond on minu jaoks ääretult põnev. Vaatan lootusrikkalt oma magistriõpingute alguse poole - kui ma saan keskenduda migratsiooniuuringutele, olen õnnelik inimene, sest saan teha just täpselt seda, mis mulle südamelähedane ja vajalik tundub :)
Täna sai esimene intervjuu tehtud! Väga positiivne kogemus oli. Kuigi hakkan alles aru saama, kui vähe ma intervjueerimistehnikast ja kvalitatiivsetest meetoditest tegelikult tean. Tahan kogeda ja õppida!

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!