Ma tahaks teada, kuidas...

... inimesed õigel ajal magama oskavad minna ning nädalavahetusel end mõnusalt välja puhata? Minul on kogu aeg hullult tegemist ja kui parajasti polegi, siis mõtlen midagi välja. Ja kui ma olen üksi, siis seda hullem - keegi ei kehtesta piiranguid. Nii juhtubki, et kuigi ma olen sageli otsustanud, et olen omadega täiesti läbi ja poen kell 10 põhku, siis avastan end ühtäkki alles südaööl silmi hõõrumast ja kalkuleerin kohkunult, et näh - polegi jälle seitset unetundi. Ja kui kell ei löö veel südaööd, siis täidan ma selle aja ilmtingimata voodis lugedes. Kuni tähed silme ees hüplema hakkavad. Täitsa totter. Justnagu kahju oleks magada, justnagu kõik jookseks eest ära, kui seda kohe praegu ja põhjalikult ei teeks.

Tööl kirjutasin töölepingu 3-nädalasele jätkule alla. Viimane päev SDL-s on 28. august. Rääkisime ülemusega jälle ka võimalusest kunagi hiljem SDL-i vabakutselise tõlkijana jätkata. Mulle sobib, et nad seda mulle ise pakuvad ja lubavad peakorteri poolt kehtestatud kriteeriumide osas mööndusi teha. Jätan rõõmuga selle ukse lahti.

Proovisin täna Trados Studio 2009-t põhjalikumalt kasutama õppida. Mul läks tunni tavalise päeva töö peale oma viis tundi ja ma peaaegu et vihastasin ennast lillaks. Ma tean küll, et see kõik on sellepärast, et minu tööarvuti on üks igavene aeglane nökats ja kõik vähegi graafilisemad ja suuremamahulised andmed/failid on talle liig ning ilmselt toimib normaalses arvutis kõik suurepäraselt, aga ikkagi - ma tahaks järelejäänud kuu joooksul veel võimalikult palju uut õppida, selleks uimerdamiseks mul aga aega ega närvi pole. Kõik jookseb pidevalt kokku ja mitte ühtegi muud programmi ei saa samaaegselt inimese moodi kasutada. Sigadus!

Kuigi mul on saba nii rõõmsalt keerdus pikemas perspektiivis igasugustele elulistele muudatustele mõeldes, ei jätku oleviku pikaldasusega toimetulemiseks kannatust. Ma luban homme reaalsusega paremini hakkama saada.

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!