Spirituaalne mina

Me pole Olivieriga kuigi palju suhelnud, mulle tundub, et see oli tegelikult paar üsna põgusat vestlust, mille me LB-s pidasime, aga miskitmoodi me mäletame üksteise olemasolu ka kaks aastat peale seda, kui tema aasta Itaalias oli ning mina LB-st juba aasta ära olen. See, et me üksteist nüüd näha otsustasime, tuli väga spontaanselt.

Olivier on minu jaoks inimene, kellega mul on ääretult huvitav. Ta on hästi erinev kõigist teistest minu sõpradest-tuttavatest, vähemalt neist, kellega ma viimasel ajal rohkem lävin. Nii juhtubki, et tunnid tema seltsis mööduvad täiesti märkamatult. Ma defineerin teda spirituaalseks inimeseks, kes hoolib vähe maisest mammonast ja suunab oma energia kogemuslikule ja tunnetuslikule. Ma olen ka iseennast paiguti spirituaalseks inimeseks pidanud, spirituaalse enese ja maailma mõtestamise otsinguil olnud, aga praegu tundub, et ma sammun miskis teises suunas. Praegune elu tingib suhtelise rahulolu iseenda ja tänasega, nii et minu spirituaalsed otsingud on peatunud. Vististi nendeks mõtisklusteks pole praegu vajadust, kui oleks, küll leiaks aja ja tahtmise endale küsimusi esitada ja ennast arendada.

Me rääkisime reikist ja akupunktuurist ja teistest idamaistest filosoofiatest ning tehnikatest ning mul oli hea meel korrata asju traditsionaalse ja populaarse meditsiini suhtest, hea meel, et keegi mulle need põhitõed jälle kord sõnastas. Ma tean kuskil sisimas, et meie tervis ja haigused liiguvad just nende kaasaegse meditsiini poolt mahasurutud ja eitatud põhimõtete järgi, aga ma olen alati olnud liiga laisk ja püsimatu, et end millegiga põhjalikult kurssi viia. Seepärast on värskendav kuulda neid asju kellegi suust, kes südamest usub. Nii ma mõtlesin enda viimase aja haiguste peale ja püüdsin mõelda, milline mõtlemine seda põhjustab. Aga ma tajusin ka kohe, et kartus liigsest mõtlemisest põhjustatud ebaluse ees on nii suur, et ma eelistan mitte palju edasi mõelda. Kindlam on tõdeda, et ma olen rahul iseendaga sellest maailmas just sellisena nagu see praegu on.

Ja me rääkisime palju religioonist ja meie suhtest sellesse.
Huvitava inimesega vesteldes leiad paratamatult, et oled ilmselt ka ise teisele huvitav. Või siis vähemalt oled suurepärane kuulaja - mis pole sugugi halvem :)

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!