Joogatama

Ei mäletagi enam täpselt, kui kaua ma olen tahtnud joogaga tegeleda, ülikooli esimestest aastatest kohe kindlasti. Miskitmoodi on ikka nii juhtunud, et see asi on minust vaatamata palavale soovile ära proovida kuidagi mööda käinud. Kas pole sobivaid joogakursusi leidunud, on nende asukoht ja toimumisajad mulle liiga ebamugavad olnud või pole lihtsalt raha olnud. Nüüd aga voilá - siin see leid on! Om Yoga Tamperes. See on päris joogakool, kus pakutakse esmaproovijatele mitmeid eri liike katsetada kõigest 40 euro eest kuus. Kusjuures selle raha eest võib seal ühe kuu jooksul uudistamas käia niipalju, kui soovi on. Ma leian, et see on uskumatult hea hind kui võtta võrdluseks, et kuumaks on muidu 70 eurot ja ühe korra pilet 11 raha. Sadagu või pussnuge, aga 31. augustil kell 9.30 olen mina seal Classic Therapeutic Body and Mind Yoga tunnis kohal nagu viis kopikat. Mis veelgi ägedam, septembri lõpus algavad joogatunnid ka ülikooli spordihoones. Seda võileivahinna eest tervelt kolmeks kuuks. Kõik on uus septembrikuust! Olen omale septembriks üsna korraliku aktiviteete täis päevakava koostanud. Huvitav, kes tööl hakkab käima?

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!