Ommmmmmmmmmmm

Ja tegingi joogaga tutvust! Ostsin 40 euro eest kuukaardi ja nüüd võin kuu aja jooksul iga päev kasvõi mitu korda käia, niikaua kui iivelduseni saab. Tänase jooga nimi oli Integral yoga, mis on madalama raskusastmega kombinatsioon erinevatest joogaliikidest. Lugesime mantraid, tegime asanaid, hingasime mitut moodi, natuke mediteerisime, venitasime, lõdvestusime ja kummardasime päikest. Ei midagi eriti keerulist, õige hingamine vast välja arvata. Mulle meeldib, et tund kestab 1,5 tundi, mitte tunnike, nagu enamus muid treeninguid. Veidi naljakas oli, et meid oli seal mingi 15 inimest kõigest (kusjuures väike saal sai täitsa täis) ja mul õnnestus ühte tuttavat kohata. Ma absuluutselt, absoluutselt ei mõelnud sellele, et võiksin seal kedagi tunda. Meie väike maailm. Homme proovin mingi muu jooga ära, nt kundalini. Eks siis pärast mõningast proovimist selgu, kas leian midagi, mis mulle tõeliselt sobib. Ja homme olen juba nii tark, et haaran omale lõdvestumise ajaks teki peale, mida kõik muud, välja arvatud mina, märkasid teha, sest jahedus hiilib lõdvestudes tõepoolest ligi. Võimalik muidugi, et mu kare kurk pole sealt joogatunnist pärit, vaid minu tänase 10 km tööle ja 10 km koju rattamaratoni tulemus.

Comments

Ranno R said…
Tänud lingi jagamise eest, ..ehk siis mõtlevaks Eesti inimeseks klassifitseerimise eest :)
Jansa said…
Ranno, sinu blogi lihtsalt peab lugema, et mitte ühekülgses maailmas elada. Sõõm värsket vett :)

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!