Piltidest

Austraalia piltidega on nii, et neid nagu polegi. Või noh, mõned isegi on, aga ma pole neid üles laadinud. Esiteks sellepärast, et kodus ei saa seda teha. Piltide üleslaadimine imeks mu netilimiidi imekiiresti tühjaks. Nt selle kalendrikuu ja seega ka meie netiperioodi lõpuni on täna veel kaks päeva, aga minul on kasutada 0,05% kuulimiidist. Ehk veab välja, kui midagi muud peale emaili ja online-ajalehtede pealkirjade ei vaata ;)

Piltide üleslaadimine eeldaks seda, et ma teeks seda kuskil mujal kui kodus: a) raamatukogus (aga paistab, et sellele ei tasu loota, sest nende arvutites lubatud programmid ja tegevused on vägagi piiratud. Nt minu mälupulka viimane kord kasutatud arvuti ei aktsepteerinud); b) Javi ülikooli arvutiklassis, mis tähendab jällegi, et ma peaksin esmalt Picassa programmi alla laadima ja installima, mis ma arvan, pole jällegi lubatud; c) ma peaksin monsterdama ennast Javi töö juurde ja laadima üles seal; d) mul tuleks vedida oma kaasaegses mõistes hiiglaslik läptop Javi ülikooli kampuse wifi-piirkonda ja eksplauteerida seda.

Niisiis on kõik väljavaated liiga tülikad ja ma pole ausalt öeldes viitsinud sellega tegeleda. Kui ma selle asja ükskord kätte võtan, siis sel juhul, kui mul on suur posu pilte ühe korraga üles riputada. Praegu - üllatus-üllatus - suurt nagu polegi. Kas pole viitsinud oma suuremat/paremat fotokat kaasa vedada või olen ilma ja pildistamisolusid keskpäraseks pidanud. Eks nii juhtub ikka, kui tead, et oh nii palju päevi ja võimalusi Brisbane'i jäädvustada on veel ees... Aga hea et te mu südametunnistusele koputate, see aitab meeles pidada, et aeg lendab ja ükspäev on minek!

Väike valik Uus-Meremaa pilte on üleval Orkuti kaustas Uus-Meremaa. Aga sinna pääsev ligi vist ainult Orkuti kasutaja... Igatahes, kindlasti annan kas siin või meilitsi teada, kui pildid üles saavad!

PS. Meie ajavahe on tänu kellakeeramisele nüüd +7

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!