27+26+23+24=100

Põrgu päralt, kas ma näen ikka õigesti või olen hulluks läinud? Just veidi aega tagasi pääsesin oma Toefl online skoorile lõpuks ligi: 27+26+23+24=100, vastavalt siis lugemine-kuulamine-rääkimine-kirjutamine (iga üksus max 30). Ei muud midagi, kui et minu maailmapilti on jälle kepiga auke sisse torgitud! Vot mõned asjad siin elus üldse ei muutu kohe - näiteks see absurdselt vale enesehinnang eksamite järel. Millegipärast on see ikka ja alati nii olnud, et kui mul peale eksamit saba rõngas on, siis hindajale ei paista mu töö erilist muljet avaldavat, ja vastupidi - põdemine toob kaasa pärjamise... Nii et löön oma silmad maha kõigi ees, kellele soigusin, et see lugemise osa oli hullem kui surm ise ja muud seesugust. Aga mis on tähelepanuväärne - rääkida ma ikka eriti veel ei oska, olenemata sellest, et olen seda nüüd 3 aastat ja 3 kuud vahetpidamata praktiseerinud :P

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!