4. osa: Incredible India! Uskumatu India!

Jõudnud Delhisse tagasi ja veetnud järgmise päeva kuni Goa lennu väljumiseni Mugeshi seltsis mõnesid Delhi vaatamisväärsusi külastades, jätsime Mugeshiga hüvasti. Ma loodan südamest, et tal ja tema perekonnal läheb hästi. Et ta suudab teoks teha oma unistuse – osta isikliku auto, millega turistidele oma äranägemise järgi kõige paremat teenust osutada, ja saada lahti sest šaakkallikust reisibüroost. Loodetavsti suudab ta teenida piisavalt raha, et oma tütardele korralik haridus võimaldada ja nad headele meestele anda.

Kuna reisi esimene ots oli äärmiselt väsitav nii füüsiliselt kui vaimselt, siis Goa turistide mekast ootasime eelkõige lõõgastumist – et saaks esialgu vähemalt aja maha võtta ja lihtsalt olla. Kuna lõpuks jätsime lausa 11 päeva Goale, siis plaanisime poole ajast Põhja- ja teise poole Lõuna-Goa randadele pühendada. Meil oli ükskõik, mis järjekorras ja kuhu me Goas reisime, aga Goa lennujaama sõbralik, aga kindlameelne turismiinfo töötaja proua Fernandes veenis meid, et esmalt tuleb meil kindlasti põhja sõita ja seejärel lõunasse. Tabanud ära, et me Delhi ebameeldiva kogemuse järel turismitöötajatega veidi usaldamatud oleme, asus ta kohe meie kahtlusi hajutama, osutades oma perekonnanimele – Fernandes, järelikult portugaallaste järeltulija ja järelikult aus, mitte suli nagu indialased põhjas. Kui palju sel ütlusel tõepõhja all on, seda me muidugi päriselt otsustada ei saa, kuid Goas olid kõik meie kogemused ainult meeldivad.

Võtsime siis otse lennujaamast ettemakstud takso, nagu proua soovitas, ja sõitsime põhja poole Calangutesse Sonesta Inni residentsi. Taksojuht kihutas nagu põrguline, ma üritasin ümbrusele konsentreeruda ja mitte mõelda sellele, kas me kunagi elusalt kohale jõuame. Võrreldes Delhi ja selle ümbrusega oli esimestest hetkedest selge, et Goa on midagi hoopis teistsugust. Loodus, teed, majad ja elu tänavatel – kõik oli omamoodi. Isegi pimedas oli tuntav, et seal on midagi väga portugaallikku. Sonesta Inni jõudes olime positiivselt rabatud – koht kujutas endast ilusat ja intiimset residentsi, kuigi meie olime oodanud midagi suurt, standardset ja turistiderohket. Portugali stiilis kahekordsete majakeste vahel on lopsaka taimestikuga aed ja kõige keskel lookleb sügavsinine ujumisbassein. Ja maksime selle eest vähem, kui isegi selle esimese viletsa hotellitoa eest Delhis!

Oli tunda, et jah, nüüd, Goas me tõepoolest hakkame oma puhkust nautima!

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)