Mängisin haiget ja üritasin asju ajada

Olin haige. Mängult. Sest mul on praegu ühe projekti kirjutamisega nii kiire, et mul oli vaba päeva vaja. Ja süümepiinu vassimise eest pole ka - nagunii seal sel nädalal midagi eriti ei toimu, passi niisama.

Nii, aga nagu ikka - asjadest, mida sa oled ette planeerinud, ei tule eriti midagi välja. Ikka tulevad vahele ootmatud kõrgemad kohustused. Täna näiteks pidin end uuesti oma magistritööga kurssi viima (ma tõesti hästi ei mäleta, mida ma sinna kahe aasta ponnistusena küll kirjutasin...), sest sain teate, et neljapäeval tekib võimalus küpsuseksamit kirjutada. See on 96 lk pikk ja täitis pool päeva. Täiesti uskumatult arenevad teinekord asjad! Lisaks selgus, et mu tööle on viimaks ka teine lugeja leitud, kelle nime nägemisel ma veidi kimbatusse sattusin. Mis värk on? Miks minu tööd loevad kaks professorit? Oh kurat, on see nüüd hea või jube paha?

Ning päeva lõpuks lugesin eelmise aasta Ahvenamaa rattamatka reisipäevikut. Hirnu herneks! Ometigi, tahaks kobiseda selle lõigu peale: "Söögitoimkonnas on Kait ja Maarja. Ehk kõige ilusam mees ja kõige suurem humanitaar." Nui neljaks, aga kõige suurem humanitaar olin ikkagi mina!

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!