Raamatusoov

Kui ma kord Eestisse tulen, siis pange (see teade on muidugi emale eelkõige :) mulle valmis järgmised raamatud:

Merit Raju, Hingele pai
Sofi Oksanen, Puhastus, Baby Jane ja Stalini lehmad
Margus Karu, Nullpunkt
Epp Petrone, Kas süda on ümmargune? I ja II
Kaia-Kaire Hunt, Minu Nepaal
Roy Strider, Minu Mongoolia
Kaja Tampere, Minu Soome
Kurt Vonnegut, Harmagedon tagasivaates
Peter Molloy, Kommunismi kadunud maailm
Hannes Võrno, Poisi lugu
Viivi Luik, Seitsmes rahukevad
Rein Veidemann, Lastekodu
Susan Luitsalu, Küsimused kõikidele vastustele
Johanna Maria Prangel, Kas see on rumal
Sergei Dovlatov, Kohver, Leivatöö. Võõramaa naine jm
Sue Monk Kidd, Mesilaste salajane elu


(see nimekiri saab kindlasti täiendust)

Ai kuidas ma igatsen eestikeelset raamatut käes hoida!

Comments

greete01 said…
oiiiiiiii, ma teadsin, et unustan sulle selle eesti raamatu tuua! kalamälu :D

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!