Sigadus!

Mul oli nii ilus blogi, mille kujundust ma väga armastasin, aga täna enam seda kujundust pole. Ilmselt keegi tegelane, kes oli kunagi selle teema valmis sepitsenud ja sellele ühe komponendina lillega pildi ülaossa liitnud, otsustas pildi ära kaotada (või siis mingi server kaotas selle). Mis omakorda peegeldus täna hommikul minu blogis saja teatena, et see pilt on kadunud, ja rikkus kaubandusliku välimuse ära. Seda välimust ma enam tagasi ei saanudki, ligilähedastki mitte. Ja raiskasin täna päris palju aega, et oma blogile uus kujundus teha, aga üks igavene häda sellega. Enamus blogspotile/bloggerile tehtud teemasid on koledad ja ebaotstarbekad mu meelest. Üldsegi mitte minu! Ja siis mingid tehnilised probleemid, et uued teemad on nii keeruliseks aetud, et need ei koosne enam ühest alla- ja üleslaaditavast failist, vaid tervest kaustast, millega ma ei oska enam midagi peale hakata. Siin on juba üksjagu tehnilist taipu vaja. Ka võimalik, et need uued teemad ei sobigi tehniliselt. Ning omakorda ajab hinge täis muidugi see, et wordpressil on väga kenasid teemasid, kuid need blogspotile formaadi tõttu ei sobi. Ma olen nõutu. Üks mõte on õppida, kuidas teha päris personaalset blogikujundust, aga selleks pole nagu aega ka. Oehhh. Kurb.

Ja nagu sellest veel vähe oleks, kaotasin ma ära viited tervele reale blogidele, mida ma armastasin lugeda. Nuuks.

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)

Head sõrataudi kõigile!