20. august, London: Tower ja Soho

Hoolimata vähestest unetundidest hüppas Ewelina energiast pakatades juba enne kl 9 voodist välja ja hakkas askeldama. Polnud minul ja Kasialgi siis pääsu: hommikusöök ja siis London Towerisse. Tower võttis oma 3,5 tundi, aga oli meeldejääv elamus. Eriti tänu Beefeateri juhitud ekskursioonist osasaamisele. Selgus, et meie Beefeater oli Toweris 35 aastat leiba teeninud ja nautis parasjagu oma viimast tööpäeva. Nii saime vaat et ajaloolise sündmuse ja erilise kohtlemise osalisteks. Peale Towerit olime väsinud ja näljased, kuid Ewelina ei andnud mahti puhata ja mängida ;) Veel vaatamisväärsusi, ühest metroopeatusest siuh sisse, teisest välja, üks liin, teine liin... Lõpuks leidsime end kohvikust, kus Ewelina tädi - või onupoeg töötab. Istusime maha, nautisime kohvi ja ühtäkki rääkisid kõik poola keelt. Olin rampväsinud, kuid otsustasin asjast mitte numbrit teha. Kui lõpuks Ewelina poole Bromleysse tagasi jõudsime, hiina kiirtoidust kaasa rabatud õhtusöök ühes, ja hambad toidupalasse lõime, oli minu hea meeleolu automaatselt tagasi. Kasia aga... ei oskagi seletada, mis oli vahepeal juhtunud, aga sain aru, et ta on täiesti endast väljas. Polnud aga isegi võimalust, et küsida, mis oli juhtunud. Käisime duši all, sättisime veidi ja oli aeg kesklinna tagasi minna, et Londoni ööelust osa saada. Peale mõningat ringivaatamist otsustasime Yates'i kasuks. Nagu selgus, oli see super valik: sissepääs pea prii, muusika tantsimiseks imehea, õhkkond lahe, joogid taskukohased. Kohe alguses haakis üks Cambridge'i neegripoiss end minu külge. Temaga oli tore, kuid ainult senini, kuni ta pealetükkivaks muutus. Suutsin ta mingil kombel maha raputada. Siis tuli üks itaallane, Julian, tutvust sobitama. Üllatusega selgus, et tüüp elab täpselt samas piirkonnas, kus Ewelinagi. Londonis sellist kokkusattumust juba naljalt ette ei tule. Nii et lõpuks oli meil ühine kodutee ja enne öisele bussile minekut kutsus Julian meid kõiki kolme varahommikusele "kohvile". Tunniajalise kojusõidu jooksul selgus veel nii mõndagi huvitavat - Julian Latinast pärit. Ka Giovanna on ju sealt! See teeb Juliani otsemaid oma-poisiks :)

Comments

Popular posts from this blog

Tuleb välja, et massaaž võib ka kurja teha!

Päikesepaiste pahupool (ei ole aprillinali)